|

Promocja walorów turystycznych oraz produktów i usług lokalnych

Operacja pn.: „Promocja walorów turystycznych oraz produktów i usług lokalnych” realizowana przez Lokalną Grupę Działania „Brynica to nie granica” mająca na celu wykreowanie i promocję lokalnych produktów i usług, w tym „Markę Lokalną”, zwiększenie udziału mieszkańców miast aglomeracji śląskich w rozwoju turystyki na obszarze LGD oraz popularyzację zasobów przyrodniczych i  kulturowych. Efektem realizacji operacji jest:

  • 500 osób odwiedzających stoisko wystawiennicze w Chorzowie
  • 2500 osób odwiedzających stoisko wystawiennicze w Częstochowie

gdzie uzyskają oni informacje o polityce rozwoju obszarów wiejskich oraz o  udzielonym lub możliwym do uzyskania wsparciu finansowym. Operacja  współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej  „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”.